Η Bang & Olufsen ανανενώνει τη συνεργασία της με την Scuderia Ferrari.

Η Bang & Olufsen συνεχίζει την συνεργασία της με της Scuderia Ferrari και για αυτή τη σεζόν, καθώς το brand θα προβάλλεται και φέτος πάνω στο όχημα της Ferrari ενώ θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με την ομάδα της Maranello και να δημιουργεί συναρπαστικές ηχητικές εμπειρίες για τους επισκέπτες στην πίστα καθώς και στα καταστήματα της Bang & Olufsen παγκοσμίως. Το 2023, η Bang & Olufsen πραγματοποίησε σειρά από εκδηλώσεις, παρουσιάζοντας σειρές τηλεοράσεων και συστημάτων ήχου υψηλών προδιαγραφών και απαράμμιλης ποιότητας προσφέροντας μοναδική εμπειρία θεάματος στους οπαδούς της Formula 1 εκτός πίστας. Δύο ιστορικά brands σε μία συνεργασία που ενσαρκώνει το καλύτερο από τα δύο brands.

Η συνεργασία της Bang & Olufsen με τη Scuderia Ferrari ξεπερνά τα όρια της πίστας, και το 2024 οι δύο εταιρείες από κοινού θα σχεδιάσουν νέα προιόντα, limited edition, για την επισφράγιση της κοινής τους πορείας.

Ο CEO της Bang & Olufsen, Kristian Teär, ενθουσιασμένος αναφέρθηκε για τη νέα σεζόν:

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία μας μέχρι στιγμής και ελπίζουμε να την αναπτύξουμε πολύ περισσότερο την προσεχή σεζόν. Όπως και η Ferrari, διαθέτουμε μια περήφανη κληρονομιά κορυφαίας απόδοσης, καινοτομίας και εξαιρετικής τεχνογνωσίας. Τη προηγούμενη σεζόν, παρουσιάσαμε στους λάτρεις της Ferrari και της Formula 1 τη συγκλονιστική εμπειρία που προσφέρουν τα προϊόντα μας, και είμαι πολύ χαρούμενος, που για μια ακόμη χρονιά θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί για τη δημιουργία ακόμα πιο μαγικών στιγμών».

Lorenzo Giorgetti, Chief Revenue Officer της Ferrari, ανέφερε:

«Με έναν εξαιρετικό συνεργάτη όπως η Bang & Olufsen, μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες των Grand Prix μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Όπως και εμείς, η Bang & Olufsen πιστεύει στη συνεχή τεχνολογική εξέλιξη, στο πάθος για μοναδικές εμπειρίες και στη συνεχή έρευνα για καινοτομία. Είμαι βέβαιος ότι, στα επόμενα χρόνια, θα εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την ανανέωση της συνεργασίας μας δημιουργώντας ευκαιρίες που θα ωφελήσουν και τα δύο ιστορικά brands».