Η ASBIS άνοιξε Bang &Olufsen Flagship Store στην καρδιά του Σαν Φρανσίσκο
Ο Όμιλος ASBIS (WSE: ASB) – κορυφαίος διανομέας προστιθέμενης αξίας, καθώς και προγραμματιστής και πάροχος προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών ICT και IoT για τις αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA) – εγκαινίασε επίσημα το πρώτο showroom της Bang & Olufsen στο Σαν Φρανσίσκο, το μεγαλύτερο flagship store της μάρκας παγκοσμίως. Τα εγκαίνια αυτά σηματοδοτούν το πρώτο βήμα της φιλόδοξης στρατηγικής επέκτασης της Bang & Olufsen στην Καλιφόρνια. Το 2026, ο Όμιλος σχεδιάζει να ανοίξει και να διαχειριστεί επιπλέον καταστήματα της μάρκας στο Λος Άντζελες και στο Πάλο Άλτο.
Η ASBIS, μέσω της εξ ολοκλήρου θυγατρικής της ASBC, λειτουργεί 41 premium και πολυτελή μονοθεματικά καταστήματα σε 11 χώρες. Σε αυτά περιλαμβάνονται 33 καταστήματα Apple Premium Reseller σε επτά χώρες (iSpace) και 6 showrooms της Bang & Olufsen σε πέντε χώρες – Κύπρο, Νότια Αφρική, Γεωργία, Ιταλία και πλέον στις ΗΠΑ.

Ο Serhei Kostevitch, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ASBIS, δήλωσε:
«Μαζί με την Bang & Olufsen ανοίγουμε το 8ο showroom της μάρκας. Οι κοινές ομάδες της ASBIS και της B&O προσεγγίζουν κάθε άνοιγμα με τη μέγιστη προσοχή, επιλέγοντας σχολαστικά προνομιακές τοποθεσίες και σχεδιάζοντας τα καταστήματα με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την κορυφαία εμπειρία ήχου/εικόνας και πολυτελούς σχεδιασμού. Οι ΗΠΑ αποτελούν, κατά την άποψή μας, μια φυσική αγορά για προϊόντα φημισμένα για τον απαράμιλλο δανέζικο σχεδιασμό, την ποιότητα και την ηχητική τους εμπειρία. Με την Bang & Olufsen, η ASBIS κάνει το ντεμπούτο της στην αμερικανική αγορά, με δύο ακόμη ανοίγματα να έχουν προγραμματιστεί στην Καλιφόρνια το πρώτο εξάμηνο του 2026 – στο Λος Άντζελες και στο Πάλο Άλτο».
Το νέο κατάστημα Bang & Olufsen στο Σαν Φρανσίσκο εκτείνεται σε δύο επίπεδα και καλύπτει 460 τ.μ. Βρίσκεται στην περίφημη διεύθυνση 146 Geary Street, στην καρδιά του Union Square, μέσα στην κορυφαία ζώνη πολυτελών αγορών της πόλης, δίπλα σε οίκους όπως οι Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Tiffany & Co. και πολλοί ακόμη.





Ο χώρος έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μια καθηλωτική, πολυτελή και βαθιά προσωπική εμπειρία, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εξερευνήσουν ειδικά διαμορφωμένες ζώνες ακρόασης και προβολής που παρουσιάζουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων της Bang & Olufsen. Οι χώροι ακρόασης έχουν διαμορφωθεί με προσοχή, με έργα τέχνης vintage, σύγχρονα έπιπλα και πλήρως ενσωματωμένα ηχοσυστήματα, ώστε οι πελάτες να βιώνουν τα προϊόντα σαν να βρίσκονται στο ίδιο τους το σαλόνι.
Το κατάστημα αναδεικνύει τις σκανδιναβικές ρίζες της Bang & Olufsen και την 100χρονη σχεδιαστική της κληρονομιά, ενώ παράλληλα αντικατοπτρίζει το τοπικό αρχιτεκτονικό περιβάλλον. Σχεδιασμένο από την εσωτερική ομάδα της Bang & Olufsen, το κατάστημα διαθέτει τα χαρακτηριστικά αλουμινένια φινιρίσματα και ξύλινες λεπτομέρειες της μάρκας, με μια διακριτική αναφορά στο σχήμα της σελήνης που συναντάται στο λογότυπο της εταιρείας.
Στο flagship store του Σαν Φρανσίσκο φιλοξενούνται πολλαπλά σημεία ιδιαίτερου ενδιαφέροντος:
- B&O Atelier – υπηρεσία υψηλής εξατομίκευσης που επιτρέπει στους πελάτες να προσωποποιούν εμβληματικά προϊόντα ήχου με μοναδικά υλικά, χρώματα και φινιρίσματα, γεφυρώνοντας την τεχνολογία με τον σχεδιασμό για κατά παραγγελία ηχητικές λύσεις που ταιριάζουν απόλυτα στο προσωπικό στυλ και τον χώρο τους.
- B&O Lifestyle – πολυτελή προϊόντα μόδας και αξεσουάρ καταναλωτικών ηλεκτρονικών που λανσαρίστηκαν από την Bang & Olufsen τον Νοέμβριο του 2025.
- Εργαστήριο εξατομίκευσης, όπου οι επισκέπτες μπορούν να μετατρέψουν ακουστικά και ηχεία σε μοναδικά ενθύμια, με ακριβείς χαράξεις laser για μονόγραμμα, μηνύματα ή ημερομηνίες.
Το flagship store του Σαν Φρανσίσκο φιλοξενεί επίσης την παρουσίαση των τριών πρώτων από τα συνολικά πέντε μοναδικά ηχεία Beolab 90 παγκοσμίως, που δημιουργήθηκαν από το Atelier της Bang & Olufsen για τον εορτασμό των 100 χρόνων της μάρκας.
Με το άνοιγμα του πρώτου της flagship καταστήματος στις ΗΠΑ, η ASBIS συνεχίζει να ενισχύει την παγκόσμια λιανική της παρουσία, προσφέροντας εξαιρετικές premium εμπειρίες σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.