Η ASBIS και η Bang & Olufsen επεκτείνουν τη λιανική τους παρουσία στις ΗΠΑ: 3 νέα flagship καταστήματα πρόκειται να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία αγορών.

Η ASBIS ετοιμάζεται να ενισχύσει την παρουσία της Bang & Olufsen στη λιανική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, μετά την επιτυχημένη έναρξη λειτουργίας του εμβληματικού καταστήματος-ναυαρχίδας στο Μιλάνο. Το φθινόπωρο αυτό, η εταιρεία θα εγκαινιάσει τρία νέα καταστήματα στην Καλιφόρνια, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στη συνεχιζόμενη συνεργασία της με το διάσημο brand ήχου και εικόνας. Τα νέα καταστήματα θα ανοίξουν στο Σαν Φρανσίσκο, το Λος Άντζελες και το Πάλο Άλτο, και αναμένεται να αποτελέσουν τα μεγαλύτερα καταστήματα στο παγκόσμιο δίκτυο λιανικής της Bang & Olufsen.

Το κατάστημα-ναυαρχίδα στην περιοχή Union Square του Σαν Φρανσίσκο θα κάνει εντυπωσιακή πρεμιέρα ως το μεγαλύτερο κατάστημα Bang & Olufsen παγκοσμίως, καταλαμβάνοντας εντυπωσιακά 5.100 τετραγωνικά πόδια σε δύο επίπεδα. Θα ακολουθήσει το άνοιγμα ενός καταστήματος 4.000 τετραγωνικών ποδιών στο West Hollywood και ενός ακόμη 3.200 τετραγωνικών ποδιών στο εμπορικό κέντρο Stanford Shopping Center στο Πάλο Άλτο. Οι νέοι αυτοί χώροι λιανικής έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στους πελάτες μια καθηλωτική εμπειρία, παρουσιάζοντας την εκτενή γκάμα πολυτελών ηχείων και τηλεοράσεων της Bang & Olufsen μέσα από προσεκτικά επιμελημένες εκθέσεις που αντικατοπτρίζουν εκλεπτυσμένα οικιακά περιβάλλοντα.

Πέρα από την προβολή των προϊόντων, τα καταστήματα στοχεύουν να λειτουργήσουν ως πολιτιστικά κέντρα μέσα στις κοινότητές τους. Κάθε τοποθεσία θα φιλοξενεί ένα πρόγραμμα εκδηλώσεων, που θα περιλαμβάνει ζωντανές εμφανίσεις τοπικών καλλιτεχνών, βραδιές ακρόασης βινυλίων, κινηματογραφικές προβολές και θεματικές συζητήσεις, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση με το κοινό. Οι βελτιώσεις στους χώρους θα περιλαμβάνουν ειδικές ζώνες ακρόασης, coffee bars, σταθμούς εξατομίκευσης και ένα πρόγραμμα «resident artist» (καλλιτέχνη σε μόνιμη φιλοξενία).

Αξιοσημείωτο είναι ότι κάθε κατάστημα θα διαθέτει και μια VIP αίθουσα μέσων, προσφέροντας μια ιδιωτική εμπειρία για πελάτες που επιθυμούν μεγαλύτερη διακριτικότητα κατά την εξερεύνηση των προϊόντων. Μέσω αυτής της στρατηγικής επέκτασης, η ASBIS και η Bang & Olufsen δεν ενισχύουν απλώς την παρουσία του brand στη δυναμική αγορά λιανικής, αλλά επαναπροσδιορίζουν την έννοια της πολυτελούς αγοραστικής εμπειρίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Καθώς συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Bang & Olufsen, είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε τα εξαιρετικά τους προϊόντα σε ένα ευρύτερο κοινό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα νέα μας καταστήματα στην Καλιφόρνια έχουν σχεδιαστεί όχι απλώς ως χώροι λιανικής, αλλά ως κέντρα κοινότητας, όπου οι πελάτες μπορούν να βιώσουν την πολυτέλεια και τη δεξιοτεχνία της Bang & Olufsen σε ένα καθηλωτικό περιβάλλον. Πιστεύουμε ότι αυτή η πρωτοβουλία θα επαναπροσδιορίσει την εμπειρία του πελάτη και θα ενισχύσει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε ασύγκριτη ποιότητα σε κάθε αλληλεπίδραση», δήλωσε ο Serhei Kostevitch, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ASBIS.